برابوس B63S، بزرگ نمایشگاه فرانکفورت
 

 


بله درست حدس زدید برابوس به سراغ G63 AMG 6X6 رفته و آن را تبدیل به B63S کرده است.برابوس کمی ظاهر این خودرو را تغییرا داده است که با نگاه کردن به تصاویر، می توان به تغییرات مذکور پی برد. یک اسپویلر جلو، دریچه هود فیبرکربنی و قوس چرخ های فیبر کربنی از تجهیزات مهمی هستند که روی این خودرو سوار شده اند.البته نبداید چراغ های زنون، حفاظ های زیر سپر و چراغ های روشنایی در طول روز هم فراموش کرد.

 

 


تغییرات در داخل نسبتا محدود است و تنها می توان به لوازم داخلی چرم Alcantara و روکش سفارشی سقف اشاره کرد.جهت زیبایی بیشتر، رکاب های روشن شونده و پدال های آلیاژی نیز به کابین افزوده شده است.

 

 


زیر هود این خودرو هم همان موتور توئین توربو 5.5 لیتری V8 خفته است که با دریافت کیت عملکرد 700، هم اکنون می تواند 700 اسب بخار قدرت و 960 نیوتن متر گشتاور تولید کند! این اعداد نشان می دهند که قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب 156 اسب بخار و 200 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. با این حساب این خودرو غول پیکر می تواند ظرف 7.4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت آن هم به صورت الکترونیکی در 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 310
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 852
بازدید ماه : 13039
بازدید کل : 462753
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2